کاهش درصد همانندجویی پایان نامه

درواقع کاهش درصد همانندجویی پایان نامه یک روش نیست بلکه یک فرآیند است. فرآیندی که باید از زمان شروع به نگارش پایان نامه یا پروپوزال به آن دقت داشته باشید، و برای تهیه محتوای خود از منابع جدید و به ویژه لاتین استفاده کنید.

چون با توجه به کثرت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تقریباً این امکان که موضوع شما یک مبحث یونیک باشد و دانشجویی دیگری در این زمینه کار نکند، تقریباً نزدیک به صفر است، لذا همان منابعی(اعم از کتاب، مقاله، پایان نامه) که شما استفاده می­کنید، مطمئناً در پایان نامه ای دیگر با کمی تغییر (صرفاً در موضوع اصلی) استفاده می شود و در نهایت این به عنوان مشابهت در همانندجویی پایان نامه خود را نشان می دهد.

اما اگر کار تدوین پایان نامه شما به پایان رسیده است و در مرحله دریافت تاییدیه درصد همانندجویی هستید، بنابرین سوال اینجاست در این صورت، چگونه درصد همانندجویی پایان نامه را کم کنیم؟

سامانه همانندجو برای تشخیص میزان همانندی (درصد همانندجویی) از الگوریتم هایی استفاده می کند که قادر به تشخیص «دوباره­نویسی» متن نبوده و در حال حاضر تنها روش برای کاهش درصد همانندجویی تغییر ادبیات متن است، به شکلی که با آنچه در دیتابیس سامانه همانندجو وجود دارد، شباهت نداشته باشد.

اما باید دقت داشته باشید که استفاده از این روش در مواردی که درصد همانندجویی پایان نامه زیاد است (مثلاً بیشتر از 50 درصد) بسته به تعداد کلمات متن پایان نامه شما، کاری بسیار طاقت فرسا و زمانبر است و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد.

در صورتی‌ که برای کاهش درصد همانندجویی پایان‌ نامه عجله دارید و همچنین در صورت نیاز به هرگونه سوال و یا راهنمایی در خصوص کاهش درصد همانندجویی پایان نامه / پروپوزال (بدون حذف متون نگارش شده توسط دانشجو همراه با پشتیبانی تضمین شده) می­توانید با تیم تخصصی «آسان پروژه» در ارتباط باشید.

از آنجا که دانشجویان عزیز فرصت کافی برای کاهش همانندی را ندارند و یا تجربه کافی ندارند و با خراب کردن پیکره و ساختار متن، مفهوم معانی جملات را تغییر داده و انسجام متون را در رساندن هدف مورد نظر در جمله از بین می‌برند، بهتر است بدون هدر دادن وقت خود و هزینه‌های دوباره کاری، یک بار برای همیشه به متخصصین حرفه ای و باتجربه و باسواد مجموعه «آسان پروژه» اطمینان کرده و آسوده خاطر از این مرحله عبور کنند.